پرسش و پاسخ های متدوال در مورد برنامه ها

حداقل 15 و حداکثر 35 امتیاز در هر سال میتوان کسب کرد و میزان امتیاز لارم برای هر سال 25 امتیاز است. برای یک دوره 5 ساله 125 امتیاز نیاز است.

برنامه هایی که در سامانه آموزش مداوم پزشکی کشور ثبت شده و از طریق سامانه گواهی صادر میشود.

بله می توانید

در صورتیکه قبلا از طریق سامانه دوره ای را با عنوان خاصی شرکت نموده اید و تکراری باشد، مجاز به شرکت مجدد نخواهید بود منتها دورهای جدید با عناوین مختلف هر بار در سامانه قرار خواهد کرفت.

وارد پروفایل شخصی خود شده روی گزینه برنامه های غیرحضوری سایر مراکز کلیک کنید برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید و ثبت نام نمائید.

کسانی که دوره فلوشیپ را با موفقیت طی کرده اند در مدت تحصیلی از کسب امتیاز معاف هستند و به ازای هر سال تحصیلی 25 امتیاز آموزش مداوم برایشان محاسبه خواهد شد.

بله ، دانش آموختگان رشته های علوم آزمایشگاهی،حشره شناسی، ویروس شناسی، انگل شناسی، باکتری، قارچ، ایمونولوژی و...لازمست امتیاز سالانه را کسب نمایند.

بله دارای مجوز هستند. کلیه دوره های آموزشی پس از کسب امتیاز آموزش مداوم از طرف وزارت بهداشت در سامانه قرار گرفته است که مجوز برنامه نیز در کنار دوره ها قرارداده شده است و از طرفی می توان از سامانه www.ircme.ir نیز چک کرد.

پرسش و پاسخ های متداول در مورد آزمون

خیر امکان صدور گواهی همزمان دو برنامه در یک روز نمی باشد و سامانه قبول نمی کند فقط می توانید در یک برنامه ثبت نام کنید.

در صورت مواجه شدن با چنین وضعیتی لازم است با مرکز کرمان تماس حاصل فرمایید .

با یکبار شارژ حساب شما امکان شرکت بصورت سه بار در آزمون هر دوره را دارید تا در صورت قبول نشدن مجددا بدون پرداخت هزینه همان دوره را شرکت بفرمایید.

جایی هیچگونه نگرانی نمیباشد. مشکل پیش آمده برای شما بدلیل مشکل در تراکنش و سایت بانکی میباشد. بانک خود را ملزم میداند که در صورت بروز مشکل و یا تقاضای کاربر در اسرع وقت هزینه را به حساب شما عودت دهد.

پرسش و پاسخ های متداول در مورد حساب کاربری

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره ی همراه )در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

شما زمانی میتوانید شماره خود را تغییر دهید که شماره ی همراه جدید نیز تایید شود. در صورتی که  شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایید. 

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

پرسش و پاسخ های متداول در مورد ثبت و پیگیری سفارش

علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی اپلیکیشن مِدمدیا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی اپلیکیشن مِدمدیا با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین مِدمدیا با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد مِدمدیا استفاده کنید.

بله، با این که بدون وارد شدن به اپلیکیشن می‏‌توانید یک دوره را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد اپلیکیشن شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. با عضویت در مِدمدیا می‌توانید:

  • سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.
  • لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و بعداً خرید کنید.
  • در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

بله، پس از انتخاب سفارشهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به مِدمدیا، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

مِدمدیا با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید. توجه داشته باشید که 20002222777460تنها شماره‌‌‌هایی است که مِدمدیا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان مِدمدیا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام مِدمدیا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@med-media.ir اطلاع دهید.

خیر، در حال حاضر تنها دوره هایی امکان سفارش گذاری دارند که در اپلیکیشن مِدمدیا با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید .پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن بایستی بلافاصله با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید. بعد از پردازش و ارسال سفارشات امکان حذف یا تغییر سفارش نخواهد بود.

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار انجام و از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش مِدمدیا با شما تماس خواهند گرفت.

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

پرسش و پاسخ های متداول در مورد دوره های عرضه شده در مِدمدیا

گاهی به دلایل مختلف مانند اتمام موجودی وضعیت برخی از دوره ها در اپلیکیشن به "ناموجود" تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال مِدمدیا تلاش می‏‌کند تا این دوره ها مجدداً در کمترین زمان در اپلیکیشن ارائه شوند.

دوره های دارای قیمت که در اپلیکیشن مِدمدیا با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار مِدمدیا موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این دوره ها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از دوره ها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن دوره به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی دوره می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن دوره ها در اپلیکیشن به صورت موقت متوقف می‌شود. همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی دوره زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت دوره به "ناموجود" تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک دوره در مِدمدیا وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر دوره در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک دوره اعمال می‏‌شود.

پرسش و پاسخ های متداول در مورد پرداخت

همگی کاربران مِدمدیا می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در اپلیکیشن مِدمدیا، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در اپلیکیشن مِدمدیا برای همه کاربران وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید.

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در اپلیکیشن مِدمدیا، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت در محل وجود ندارد که این محدودیت در تماس تلفنی به مشتری اعلام خواهد شد.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از مِدمدیا که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

  • با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
  • قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات خودداری کنید.
  • برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

پرسش و پاسخ های متداول در مورد ارسال سفارش‌ها

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تبریز پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش‌های ارسال مراجعه کنید.

از آنجا که مِدمدیا یک اپلیکیشن اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل مِدمدیا امکان‌پذیر نیست.

: همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌های مِدمدیا می‏‌شوند.

بله، شما بعد از یک روز می توانید کد رهگیری سفارشتات را در پروفایل کاربریتان مشاهده و نسبت به رهگیری آن اقدام نمایید. برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
http://itemtracking.post.ir/

پرسش و پاسخ های متداول در مورد خدمات پس از فروش

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، مِدمدیا با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه دوره هایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش مِدمدیا کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، دوره مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. نقص فنی شامل باز نشدن سی دی بدون خش، رایت اشتباه سی دی، ارسال اشتباه عنوان دیگر. همچنین، این سرویس اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از دوره ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه مِدمدیا، دقت فرمایید که دوره به ‏خوبی بسته بندی، و به صورت کامل ارسال شود.
در صورتی که دوره ی برگشتی در شرایط اولیه خود توسط مِدمدیا دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و دوره خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی دوره ی آسیب دیده در مِدمدیا به اتمام برسد، و مِدمدیا امکان تعویض دوره ی آسیب دیده با دوره ی جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ دوره را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن دوره مراجعه کنید.

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن سفارش مراجعه کنید.

پرسش و پاسخ های متداول در مورد پیشنهاد شگفت انگیز

امکان قرار گرفتن یک دوره در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان مِدمدیا با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی می‏‌کنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. 

طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها چند ساعت فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفت‌انگیز ثبت کنید و پس از آن قیمت‌ها به حالت اول برمی‏‌گردند. 

به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، مِدمدیا تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد. 

پیش از مرحله فاکتور شدن سفارش، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.

پرسش و پاسخ های متداول در مورد قیمت

بله، مِدمدیا به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در اپلیکیشن خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند

سیاست قیمت‏ گذاری در مِدمدیا مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. به طور کلی قیمت‏‌ها در مِدمدیا کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از مِدمدیا برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای دوره ها در مِدمدیا قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر دوره ها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند. با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرح‌های تشویقی و تخفیفات ویژه مِدمدیا از قبیل "پیشنهاد شگفت انگیز" و سایر سرویس‌‏های ارزش افزوده سطح قیمت‏‌ها در مِدمدیا بیش از پیش مناسب ارزیابی می‌شوند.

پرسش و پاسخ های متداول در مورد قیمت

مِدمدیا در هیچ نقطه‌‌ای از کشور نماینده فروش یا خدمات پس از فروش ندارد. کلیه سرویس‌‏ها و تراکنش‏‌های مالی و خدمات فروش قابل ارائه مِدمدیا از طریق دفتر مرکزی تبریز که آدرس آن در بخش تماس با ما مندرج است پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل  info@med-media.ir به مِدمدیا اطلاع دهید.